Aanstaande donderdag 10 maart 2022 staat van 12.00 tot (uiterlijk) 13.30 uur de volgende lunchbijeenkomst van de Vereniging voor Onderwijsrecht op het programma. Dit maal zullen Jeroen Paas (Kenniscentrum Ruimte-OK) en Job Keijser (Brussee Lindeboom Advocaten) ingaan op enkele juridische aspecten van de onderwijshuisvesting. Daarbij zullen zij in het bijzonder aandacht besteden aan onderwerpen als de verbetering van het binnenklimaat (ventilatie) en het vraagstuk van de integrale duurzaamheid. Wie moet in dit kader wat doen en wanneer? En wat moet er gebeuren als we er met elkaar niet uitkomen? Gemeenten en scholen hebben ieder een eigen verantwoordelijkheid en eigen belangen. Dat vraagt om afstemming en samenwerking.

VvO-leden zullen binnenkort via een nieuwsbrief de link naar de zoom-meeting ontvangen.